martes, 28 de agosto de 2007

Horaris provisionals entrenaments

Tornem a la rutina de sempre....alguns començen a treballar, d'altres a estudiar....pero això si, no ens hem d'oblidar de jugar a volei!!

Començarem la semana vinent, dimarts dia 3. Aquí teniu l'horari PROVISIONAL d'entrenament.

Cadet i juvenil
Dimarts: 19:00 – 20:30h
Dijous: 19:00 – 20:30h

Juvenil
Dimarts: 19:00 – 20:30h
Dijous: 19:00 – 20:30h

Sènior femení A i B
Dimarts: 20:00 - 22:00h
Dijous: 20:30 - 23:00h

Sènior masculí
Dimarts: 21:30 – 23:00h
Dijous: 21:15 – 23:15h


US ESPEREM A TOTS/ES!!!!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola em dic Jose i col·laboro amb la ràdio molins de rei. Res nomès dirvus que qualsevol cosa que hos agradaria que es comentes per la Radio deixerla penjada a la web. Avui ja e anunciat que iniciaveu els entrenaments i aquestes coses. Si algu li agradaria posarse amb contacte amb mi deixeu un comentari i us deixare el mail o el telefon.

Molta sort
Jose Polo

Anónimo dijo...

Hola Jose!!
Soc la Reyes, la coordinadora. Clar que ens agradaria que comentis coses de nosaltres!!!Ens fa molta il·lusio! Nomes dir-te que si tambè vols, pots entrenar amb nosaltres, ja diràs alguna cosa. Moltes gracies pel teu interes i per la teva ajuda!

Petons
Reyes

Anónimo dijo...

Hola Jose

Soc jugadora del senior i també he creat aquesta página web, si em deixes algun mail per comunicar-me amb tu, t'ho agrairia.

Gràcies
Sílvia Vallès

Anónimo dijo...

soc el Jose!!

Moltes gracies per contestar el meu missatge tant a la Reyes com a la Silvia. El meu mail es joselito_1003@hotmail.com. Donc si estem en contacte jo podria informar de resultats i coses curioses, seria un plaer per mi. Si vulguessiu podriem fer alguna entrevisteta per posarla parlan de com va el voley a la vila, quin recolzament teniu i aquestes coses. Agrairia que anesiu renovant el blog ja que jo podria extreure informacio facilment. Ja ens veurem un dia pel poli.

SAlutacions
Jose Polo

Anónimo dijo...

esee joseee, k no sabias k eras tu tiooo jejeje, ya te iremos diciendo cosillas pa k las vayas diciendo jajaja, xk me lo digiste tu xk sino ni me empanaba jejeje.
vaya tela xD

un besito ninuu

Anónimo dijo...

Holaaaaaa!!!
Pues aver si comenzaisss los amistos i me pasas los resultados. Si kieres le puedo acer una entrevistilla a la entrenadora o al coordinador de voley o algo así, para aver como comenzais la temporada.

Gracias Lidia un bsete.

Anónimo dijo...

pozi pozi jeje, asi me gusta k curres xD, lo que ahora estan con lo de hacer dos ekipos seniors (el A i B) y eso creo y aun no los sabemos los ekipos y tal.no se como y cuando empezaremos con los partidos y eso.. ahora de momento a entrenar.. entrenar.. y entrenar... jejeje a sacar to lo del verano..
k xcierto como este jueves se alargue el entreno como el martes me muerooo jeje..

wueno besitos!!

Anónimo dijo...

Genteeeeeeeeee como van esas agujetas? :D

Porque yo no puedo mover ni un solo dedo....

Anónimo dijo...

hay van hay. yo tampoco puedo mover naa la verda :S

haver hoy lo que nos espera... espero que no sea mu duro hoy vaya...